پولنیوز - این جلسه با محوریت بررسی کارکرد هفت ماهه نمایندگان و تشریح وضعیت صدور و خسارت هریک از نمایندگان تشکیل یافت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، در این نشست علاوه بر ارائه گزارش از برنامه ریزی های انجام شده در همایش فصلی مدیران مطالبی عنوان شد که از مهم ترین آنها : تأکید بر سه محور اصلی سلامت کاری، حرفه ای گری و انسجام سازمانی، تأکید بر فروش بیشتر بیمه های عمر،انتشار و تبلیغ رتبه توانگری بیمه دی در جلسات با بیمه گزاران، استفاده از آرم و لوگوهای جدید در دفاتر نمایندگان،بررسی عملکرد هفت ماهه نمایندگان و تحلیل پرتفوی و ضریب خسارت نمایندگان ، رعایت استانداردهای دفاتر نمایندگی ، تأکید بر نظام ارائه پیشنهادات ، انجام اقدامات لازم برای تمدید بیمه نامه ها واطلاع رسانی به بیمه گزاران و ... بود.
همچنین در ادامه این جلسه نمایندگان برتر فروش شعبه ارومیه توضیحات مختصری از مباحث مطرح شده در دوره عمر و سرمایه گذاری که در حاشیه همایش فصلی مدیران در زیباکنار برگزار شده بود، ارائه کردند.
نشست شعبه ارومیه با مطرح شدن مشکلات و موانع کاری نمایندگان و پرسش و پاسخ پایان یافت.