May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۸۵۵
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
0
پول‌نیوز -برنامه تلویزیونی «اکسیر» در قسمت جدیدِ خود با حضور مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع راه‌های پیشگیری از سوختگی می‌پردازد.

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و فرمانده سابق پلیس تهران که بر اثر آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی خود دچار سانحه شده بود، امشب (۱۱ آذرماه) با حضور در برنامه «اکسیر» به سوالات فرزاد حسنی درباره ابعاد تکان‌دهنده سوانح سوختگی و مشکلات زیرساخت‌های شهری پاسخ می‌دهد.

همچنین کامران آقاخانی (رئیس سابق بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری) و کاظم غلامی مهتاج (رییس اداره سلامت سازمان آتش‌نشانی تهران) از دیگر مهمانان این قسمت از برنامه «اکسیر» هستند که درباره راه‌های جلوگیری از ایجاد سوختگی‌های شایع به تحلیل و ارزیابی می‌پردازند.

«مسعودصابری»، جراح مغز و اعصاب نیز به عنوان مجری کارشناس ثابت این برنامه، فرزاد حسنی را همراهی می‌کند.

این برنامه در قسمت‌های گذشته خود نحوه مواجهه‌ با بیماری‌هایی‌چون ام‌اس، سرطان، سکته‌مغزی‌ و قلبی، افسردگی، دیابت، تیروئید را نیز مطرح و بررسی کرده بود.

برنامه «اکسیر» به تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی، برنامه‌ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را ترویج دهد. این قسمت از برنامه، امشب (۱۱ آذرماه) بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما، روی آنتن می‌رود.
منبع: عصرایران
برچسب ها: اکسیر ، طلایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: