کد خبر: ۲۰۹۴۹۰
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
0
نقشینه از ورود سیستم بارشی جدید و سرد به کشور خبر داد و گفت:‌ این سیستم بارشی و سرد از شمال وارد کشورمان خواهد شد و موجب خواهد شد تا 14 استان نیمه شمالی کشور در روزهای آخر هفته و از پنجشنبه تا یکشنبه آینده دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما شود.
پول‌نیوز -  کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی به نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: آخر هفته ۱۴ استان نیمه شمالی کشور دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما می‌شود.

 امین‌حسین نقشینه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، ابرناکی، وزش باد، رگبار باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارشها در 24 ساعت آینده در استانهای چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود و احتمال رخداد پدیده تگرگ در برخی ساعات در استانهای چهارمحال بختیاری و شمال شرق خوزستان دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روز چهارشنبه نیز شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس بارانی خواهد بود و رفته‌رفته این سیستم بارشی از کشور خارج خواهد شد.

نقشینه از ورود سیستم بارشی جدید و سرد به کشور خبر داد و گفت:‌  این سیستم بارشی و سرد از شمال وارد کشورمان خواهد شد و موجب خواهد شد تا 14 استان نیمه شمالی کشور در روزهای آخر هفته و از پنجشنبه تا یکشنبه آینده دچار کولاک، برف، باران و کاهش دما شود.

وی افزود: شدت بارشهای این سیستم بارشی که با خود کاهش هفت تا 10درجه‌ای دما را به‌دنبال دارد در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌روی  شمال کشور، سواحل دریای خزر، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و رفته رفته شمال شرق کشور خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: استانهای زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، گیلان و آذربایجانها تحت‌تأثیر سیستم بارشی که از روز پنجشنبه وارد می‌شود، قرار می‌گیرند.

نقشینه اظهار کرد: احتمال افت شدید دما و برخی مشکلات ناشی از بارش برف و کاهش دما در استانهای شمالی دور از انتظار نیست و تذکرات لازم به کشاورزان و مسئولان در این باره داده شده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: