May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۲۵۲
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
0
براساس تحلیل آخرین داده های و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز و روز سه شنبه درغالب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی وپرجمعیت است.
افزایش غلظت آلایندگی ها در شهرهای بزرگ(+ جدول)پول‌نیوز - براساس پیش بینی های هواشناسی درغالب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی وپرجمعیت است.

براساس تحلیل آخرین داده های و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز و روز سه شنبه درغالب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی وپرجمعیت است در همین مدت دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی خواهد داشت که در استانهای ساحلی دریای خزر افزایش دما در حدود 4 تا 8 درجه بوده ودر سواحل غربی خزر واستان اردبیل گاهی با وزش باد جنوبی شدید همراه خواهد بود.

 روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، سواحل غربی خزر،غرب وجنوب غرب کشور و زاگرس مرکزی ابرناکی وبارش شروع می شود که در مناطق سردسیر شمال غرب وزاگرس مرکزی بارش به صورت برف بوده و در جنوب غرب کشور گاهی با وزش باد شدید و رعد وبرق همراه خواهد بود.

 گستره بارش ها تا اواخر وقت روز چهارشنبه دامنه های جنوبی البزر نیز را فرا می گیرد و روز پنج شنبه با نفوذ جریان های شمالی ضمن کاهش دما در نیمه شمالی کشور بارش در سواحل دریای خزر تشدید می گردد و دامنه فعالیت سامانه برخی مناطق شمال شرق ونواحی مرکزی کشور نیزدر بر می گیرد، از بعد از ظهرروز پنج شنبه بتدریج درنوارغربی کشور از ناپاداری ها کاسته می شود.

افزایش غلظت آلایندگی ها در شهرهای بزرگ(+ جدول)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: