May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۶۱۲
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
0
مدیران، کارشناسان و نمایندگان سراسر کشور با جلب رضایت و اعتماد عمومی و نیز تکریم مشتریان می‌توانند در راستای ارتقای آرامش اقشار مختلف جامعه، فعالان اقتصادی و در نهایت توسعه فرهنگ بیمه و رشد اقتصاد ملی گام بردارند.
شهر گنبدهای فیروزه‌ای میزبان مدیرعامل بیمه‌کوثرپول‌نیوز - مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌همراه مدیران برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد، امور نمایندگان، حقوقی و بازرسی و بیمه‌های اتومبیل از سرپرستی استان اصفهان بازدید کردند.
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل شرکت ضمن دیدار با کارشناسان و نمایندگان استان ، گفت: مدیران، کارشناسان و نمایندگان سراسر کشور با جلب رضایت و اعتماد عمومی و نیز تکریم مشتریان می‌توانند در راستای ارتقای آرامش اقشار مختلف جامعه، فعالان اقتصادی و در نهایت توسعه فرهنگ بیمه و رشد اقتصاد ملی گام بردارند.

مجید مشعلچی‌فیروزآبادی خاطرنشان‌کرد: سفرهای استانی به‌منظور بررسی عملکرد سرپرستی،  ابلاغ سیاست‌های جدید شرکت، دیدار با کارکنان و شبکه فروش و نیز تبادل‌نظر و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان، بهره‌مندی از تدبیر جمعی مدیران و کارشناسان استان در تدوین برنامه‌های شرکت و ایجاد بسترهای افزایش خدمت‌رسانی و تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به ذی‌نفعان و آحاد جامعه صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: