کد خبر: ۲۱۰۶۹۶
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
0
تقدیر از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون در هفته پژوهش
پول‌نیوز - در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با شعار "پژوهش: پویایی، ژرف اندیشی، هدفمندی شواهد علمی" با حضور مسئولین و صاحب نظران این حوزه،  در محل سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم از حسن عاشقی به عنوان پژوهشگربرتر بانک توسعه تعاون به پاس دستاوردهای علمی و پژوهشی ایشان در قالب بیش از 7 کتاب کاربردی- دانشگاهی و 15 درسنامه چاپ شده از سوی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، بیش از20 طرح پژوهشی با مسولیت های مدیر، مجری و همکار و بیش از30 مقاله علمی و پژوهشی به عنوان پژوهشگر برتر حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

این مراسم با اهدافی چون معرفی توانمندی‌های پژوهشی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شناسایی برترین‌ها؛ تشویق و توسعه فناوری و تجاری‌سازی دستاوردها در این حوزه؛ ایجاد فضای سرمایه‌گذاری در زمینه پژوهش های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمایت از ایده‌های برتر در راستای فناوری‌های نوین، برگزار شد.

شایان ذکر است در این مراسم نشست تخصصی "آسیب شناسی حوزه پژوهش"، برگزار و طی آن موانع و چالش های حوزه پژوهش و راهکارهای رفع این موانع و چالش ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  

تقدیر از پژوهشگر برتر بانک توسعه تعاون در هفته پژوهش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: