April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۱۱۳۵
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
0
مهاجران افزود : قیمت پرتقال شمال کیلویی 600 تا هزار و پانصدتومان ، نارنگی شمال هزار تا 2 هزار پانصد تومان ، انگور بی دانه قرمز 5 هزار تومان ، بی دانه سفید 4 هزار و پانصد ، انگور شاهرودی 2 هزار و پانصد تا 3هزار و پانصد تومان است .
ارزان‌ترین و گران‌ترین میوه‌های شب یلداپول‌نیوز -رییس اتحادیه میوه و سبزی گفت : در آستانه شب یلدا قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته اما هندوانه و موز با نوسان قیمت جزئی مواجه شده اند.

سید حسین مهاجران در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه در آستانه شب یلدا اظهار کرد : قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته و فقط هندوانه با قیمت هر کیلو 800 تا 850 تومان با کاهش و موز با قیمت هر کیلو 3هزار و پانصد تا 4 هزار و پانصد با افزایش قیمت روبه رو شده اند و پیش بینی می شود در اوایل دی ماه و پس از شب یلدا قیمت موز نیز متعارف شود و هر کیلو موز 2هزار و 500 تا 3 هزار پانصد تومان به فروش برسد .

وی ادامه داد : قیمت هر کیلوگوجه فرنگی گلخانه ای 2هزار تا 3 هزار تومان ، بوته ای 600 تا 2هزار تومان ، خرمالو کنی 4هزار تا 5 هزار تومان ، خرمالو شمال 2 هزار تا 3 هزار تومان ، خیار بوته ای و درختی 2هزار تا 3هزار تومان در آستانه شب یلدا ارزیابی می شود .

مهاجران تصریح کرد : قیمت پرتقال شمال کیلویی 600 تا هزار و پانصدتومان ، نارنگی شمال هزار تا 2 هزار پانصد تومان ، انگور بی دانه قرمز 5 هزار تومان ، بی دانه سفید 4 هزار و پانصد ، انگور شاهرودی 2 هزار و پانصد تا 3هزار و پانصد تومان است .

مهاجران در پایان گفت : در آستانه شب یلدا میوه هایی مانند سیب قرمز معادل هر کیلو 4 هزار تومان ،سیب سفید 4هزار تومان و درجه دو آن هزار و پانصد تا 2هزار تومان به فروش می رسد .

برچسب ها: شب یلدا ، میوه ، قیمت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: