پولنیوز - علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر از ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، «نشان عالی رضایت مندی مشتری» دریافت کرد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، این اجلاس به میزبانی انجمن علمی استاندارد ایران، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به خودکفایی به دست خدمتگزاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای دولتی و خصوصی، ۲۹ آذرماه در سالن همایشهای بینالمللی کتابخانه ملی برگزار شد.
ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، با هدف ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخصهای نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری در حالی برگزار شد که حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی را با خود همراه داشت.
سید حمید کلانتری، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، صادقیفرد، رئیس هیات مدیره انجمن علمی استاندارد ایران و سعید امامی، دبیر و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران از سخنرانان اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری بودند.
علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر به پاس مشتری مداری و توسعه حوزه کسب و کار و تجارت با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده و رضایت مندی مشتری، به همراه ۶۳ نفر از مدیران عالی رتبه سراسر کشور، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره و نشان عالی رضایت مندی مشتری سال ۱۳۹۵ از ششمین دوره اجلاس شدند.
شرکت تعاونی خاص ایران خودرو، بنیاد فرمان امام(ره)، پتروشیمی مبین، صنایع غذایی بهروز، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت از دیگر دریافت کنندگان نشان عالی و لوح زرین ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری بودند که در سه سطح تک ستاره تا سه ستاره اهدا شد.