May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۱۹۱۸
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
0
موسوی اظهار کرد:‌ حرکت قطار از جلفا شروع و پس از طی مسیر تبریز، زنجان، شاهرود به مشهد می رسد.
با 158 هزار تومان به نخجوان سفر کنیدپول‌نیوز -  معاون مسافری راه آهن با اشاره به راه اندازی قطار مسافری نخجوان – مشهد و بالعکس، از ۹ دی امسال گفت: پیش فروش بلیت این قطار از امروز در نخجوان آغاز شده،‌ضمن ان که به صورت آنلاین نیز در تهران و تبریز بلیت آن به فروش می‌رسد.

میرحسن موسوی با بیان این‌که قطار مسافری نخجوان-مشهد با حضور مقام های عالی رتبه دو کشور ایران و آذربایجان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: حرکت این قطار روز پنج شنبه 9 دیماه، ساعت 10:30 صبح به وقت ایران از ایستگاه نخجوان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کل مسیر نخجوان به مشهد 1858 کیلومتر است، افزود: قیمت بلیت این قطار40 فرانک معادل 158 هزار تومان و واگن های آن متعلق به کشور آذربایجان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پیش بینی تردد این قطار در مسیر نخجوان – مشهد یک یا دو بار در هفته است که در صورت افزایش متقاضی تعداد سیر قطار افزایش می یابد.

معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مسافران متعلق به نخجوان هستند پیش فروش بلیت از امروز در نخجوان آغاز شده است و همچنین به صورت آنلاین در تهران و تبریز نیز بلیت قطار به فروش می رسد.

موسوی اظهار کرد:‌ حرکت قطار از جلفا شروع و پس از طی مسیر تبریز، زنجان، شاهرود به مشهد می رسد.

وی با بیان این‌که این قطار 4 تخته است، یادآور شد: قطار مسافری نخجوان – مشهد، روز دوشنبه 13 دی ماه ، از مشهد به سمت نخجوان حرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: