May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۲۹۲۳
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
۲
بیمه معلم: لبخندتان را بیمه می کنیمپول‌نیوز - «لبخندتان را بیمه می کنیم» عنوان شعاری است که بیمه معلم آن را به مرحله عمل رسانده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کمپین بزرگ تبلیغاتی ۱۳۹۵ بیمه معلم با هدف تثبیت جایگاه برند در سراسر کشور رونمایی می شود.

در ادامه کمپین بزرگ تبلیغاتی سال گذشته شرکت بیمه معلم با محتوای «زندگی سپر بلا می خواهد» و «سپر بلای شما می شویم»، کمپین بزرگ سال ۱۳۹۵ بیمه معلم نیز طراحی و اجرا می شود.

فاز اول این کمپین در رسانه های محیطی، سایت های خبری، شبکه های اجتماعی، تلویزیون و … در حال عملیاتی شدن است.

کمپین جدید بیمه معلم با محوریت «لبخند» رونمایی شده است؛ از این رو «بلاگردونه لبخندونه» در بنرهای ابتدایی کمپین نشان داده شده است. این پیام نشانگر آن است که بیمه معلم به دنبال بازگشت بیمه گزار به شرایط پیش از صدور بیمه نامه است. «لبخندتان را بیمه می کنیم» عنوان شعاری است که بیمه معلم آن را به مرحله عمل رسانده و اجازه نمی دهد بیمه گزار پس از وقوع حادثه، از بابت جبران آن نگرانی داشته باشد.

افزایش میزان آگاهی نسبت به برند و جایگاه بیمه معلم، ایجاد احساس رضایتمندی، نشاط و لبخند در مخاطب و ایجاد ارتباط صمیمی با آنها، در دل این پیام وجود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
موسوی
Iran, Islamic Republic of
22:36 - 1395/11/02
با عرض سلام وخسته نباشید به بیمه معلم باید بگم که این شعار بیمعنی که برای تبلیقاتتون در نظر گرفتید (بلاگردنه لبخندونه) با کمال شرمندگی خیلی مزخرفه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:43 - 1395/11/18
سلام و درود
هزاران آفرين بر این انتخاب زیبا و دل انگیز
عالی است
شاعرانه و دل نشین
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: