بانک مهر اقتصاد حامی بنگاه های اقتصادی و صنایع تبدیلی
پول‌نیوز - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از پروژه های در دست احداث استان سمنان، گفت: بانک مهر اقتصاد با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی گامهای مثبتی در راستای تخصیص منابع و حمایت از بنگاه های اقتصادی و صنایع کوچک تبدیلی برداشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد اکبری -  معاون پشتیبانی و مهندسی بانک –  دغدغه اصلی بنگاه های اقتصادی را بازدهی دارایی ها نام برد و تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی باید تلاش کنند که این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی گام های مثبتی در راستای تخصیص منابع و حمایت از بنگاه های اقتصادی و صنایع کوچک تبدیلی  برداشته است.

معاون پشتیبانی و مهندسی فروش املاک مازاد را از برنامه های اصلی بانک برشمرد وعنوان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری اقدامات خوبی در این راستا در سطح کشور صورت گرفته که باید تلاش کنیم این روند با قوت و قدرت ادامه یابد.

اکبری ضمن بازدید از ساختمان شعب  مرکزی سمنان، مهدیشهر و پروژه بلوار 17 شهریور، گفت: باید در احداث و تجهیز ساختمان های شعب جدید کلیه استانداردها مورد توجه قرار گرفته و نهایت دقت به عمل آید تا از کالاهای با کیفیت تولید داخل استفاده شود.

بانک مهر اقتصاد حامی بنگاه های اقتصادی و صنایع تبدیلی
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: