May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۴۳۷۰
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
0
کاوه احمدیان گفت: انجمن تولیدکنندگان چراغ‌های روشنایی برقی که مشمول حدود ۴۰ شرکت می‌شود، انجمن مهندسی و نورپردازی ایران و انجمن تولیدکنندگان لامپ سه بازوی صنعت روشنایی در ایران هستند.
صنعت روشنایی ایران رقیبی برای کشورهای خارجیپول‌نیوز - هر چند صفر تا ۱۰۰ نیاز داخلی در زمینه استفاده از محصولات روشنایی و نورپردازی در داخل تامین نمی‌شود، اما گام‌های مهمی در راستای بالابردن کیفیت و ساختارهای این صنعت به منظور تولیدات رقابت‌پذیر برداشته شده است.

کاوه احمدیان – دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران، با اشاره به وضعیت صنعت روشنایی در کشور اظهار کرد: انجمن تولیدکنندگان چراغ‌های روشنایی برقی که مشمول حدود ۴۰ شرکت می‌شود، انجمن مهندسی و نورپردازی ایران و انجمن تولیدکنندگان لامپ سه بازوی صنعت روشنایی در ایران هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت صنعت روشنایی در کشور قدمت دیرینه‌ای دارد و در حال حاضر قابل رقابت با کشورهای خارجی است. شرایطی فراهم شده تا بتوانیم از پتانسیل داخلی استفاده کنیم، اما بخشی از محصولات مورد استفاده در این صنعت وارداتی است.

احمدیان با اشاره به این‌که به لحاظ کیفیت و ساختار از شرایط مطلوبی در صنعت روشنایی و نورپردازی برخورداریم، گفت: از سال ۱۳۹۱ رویدادی تعریف شد تا اساتید و کارشناسان در این بخش گردهم آیند و مستقل از بخش دولتی پیشبرد این صنعت کمک کنند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی روشنایی و نورپردازی ایران افزود: قرار بر این است تا همایش و نمایشگاه بین‌المللی در زمینه‌ روشنایی و نورپردازی به مدت پنج روز از ۲۰ تا  ۲۴ دی ماه در حال برگزاری است.

به گفته وی، این همایش با حضور سخنرانانی از اروپا برگزار خواهد شد و شامل نمایشگاهی متشکل از ۵۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی فعال در حوزه خدمات و محصولات روشنایی و نورپردازی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: