May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۴۶۴۹
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
0
پول‌نیوز - فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری کیا در راه ارتباطی سراوان - خاش سه کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 85 راه سراوان - خاش، ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو سواری کیا به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر شدت ضربه وارده سه نفر از سرنشینان آن فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: خاش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: