April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۴۷۳۳
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
0
تقدیر وزیر صنعت از بانک پارسیان
پول‌نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در پی گشایش اعتبار بانک پارسیان و تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه گاز بیدبلند2، طی نامه‌ای از کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده برنامه ریزی، اجرای به موقع و اثربخش بودن را  از مهم ترین مبانی اصلی رشد و توسعه کشور دانست و حرکت بانک پارسیان در راستای خروج از رکود پالایشگاه گاز بید بلند2 را تحسین کرد.

 متن کامل نامه را در زیر می‌خوانید:

"جناب آقای پرویزیان، مدیرعامل محترم بانک پارسیان
باسلام

برنامه ریزی و اجرای به موقع و اثربخش، از مهمترین مبانی و اساس رشد و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف می‌باشد و هرگونه خطا و تاخیر در اجرای برنامه‌ها آثار زیان‌باری را به دنبال دارد.

که اگر غیرقابل جبران نباشد، قطعاً جبران مافات بسیار مشکل و هزینه‌ساز است. یکی از طرح‌هایی که مدت مدیدی است که اجرا نشده و رکود شدیدی بر آن حاکم بوده است، پالایشگاه گاز بیدبلند2 می‌باشد که خوشبختانه با بذل و ایفای نقش تعیین‌کننده توسط جنابعالی و مجموعه همکاران بانکی عضو کنسرسیوم به مرحله‌ای از پیگیری و تصمیم‌گیری رسیده که تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی و گشایش اعتبار مربوطه نهایی و اجرایی شده است. بدین مناسبت بر خود لازم دانستم که از همکاری‌ها و قبول متعهدانه مسئولیت توسط جناب، تشکر و قدردانی نموده، از خداوند متعال سلامتی و دوام توفیقات شما را مسألت دارم".
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: