April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرداخت 740 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان مرکزی
پول‌نیوز - بانک ملی ایران در استان مرکزی تاکنون مبلغ 740 میلیارد ریال تسهیلات به 59 طرح اقتصادی مربوط به صنایع کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، احمد ملکی راد رئیس اداره امور شعب استان مرکزی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با بیان این مطلب، نگاه ویژه بانک ملی ایران برای حمایت از طرح‌های تولیدی را مورد اشاره قرار داد و افزود: بانک ملی ایران در استان مرکزی همچنین مبلغ یک هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های تولیدی و صنعتی اختصاص داده است.

در این جلسه که به میزبانی بانک ملی ایران در استان مرکزی و با حضور مسئولان استانی و ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی با تقدیر از بانک ملی استان برای حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی ابراز داشت: بانک ملی ایران همواره پشتیبان دولت در طرح‌های بزرگ و صنعتی بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: