May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۵۸۲۶
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
0
صاحبان سهام حاضر به هیئت مدیره اجازه دادند در مرحله نخست با مبلغ 1010میلیارد ريال سرمایه شرکت را به 6060 میلیارد ريال رسانده و در مرحله بعدی طی 2 سال آینده تا سقف 8000 میلیارد ريال افزایش دهند.
سرمايه موسسه ملل 8 هزار ميلياردي شد
پول‌نیوز - مجمع عمومي فوق العاده موسسه اعتباري ملل به منظور تصويب  افزايش سرمايه 2 هزار و 950 ميلياردي موسسه و  با حضور 85 درصد سهامداران موسسه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مجمع عمومي فوق العاده موسسه اعتباری ملل  با رياست سید امین جوادی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره و با حضور محمدرضا مروجی رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره، بازرس قانوني و حسابرس و همچنين نماينده سازمان بورس به همراه  85 درصد از سهامداران، در  سالن همايش‌هاي هتل همای تهران در دوم بهمن ماه سال 1395 براي بررسي موضوع  افزايش سرمايه موسسه تشكيل شده و بر اين اساس سرمايه اين شركت بورسي با موافقت سهامداران ، از رقم 5 هزار و 50 ميليارد ريال به 8 هزار ميليارد ريال رسيد كه طي دو مرحله انجام خواهد شد.

همچنين، صاحبان سهام حاضر به هیئت مدیره اجازه دادند در مرحله نخست با مبلغ 1010میلیارد ريال سرمایه شرکت را به 6060 میلیارد ريال رسانده و در مرحله بعدی طی 2 سال آینده تا سقف 8000 میلیارد ريال افزایش دهند.

این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده و آورده سهامداران خواهد بود. هدف از افزایش سرمایه به منظور افزايش سهم بازار موسسه از سهم سپرده ها، افزايش توانايي و ظرفيت بانك در جذب منابع، الزام افزايش نسبت كفايت سرمايه، اصلاح ساختار مالي و كاهش ريسك هاي موجود، ايجاد افزايش توانايي و ظرفيت موسسه در ايجاد و گسترش شركت‌هاي تابعه و مشاركت داخلي، افزايش توانايي و ظرفيت موسسه در اعطاي تسهيلات، افزايش توانايي در سرمايه گذاري هاي مختلف  صورت گرفته است.

سرمايه موسسه ملل 8 هزار ميلياردي شد

سرمايه موسسه ملل 8 هزار ميلياردي شد

سرمايه موسسه ملل 8 هزار ميلياردي شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: