May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۱۶۶
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
0
در همایش سال رتبه بندی شرکت های برتر بانک قوامین در بین یکصد شرکت برتر در جایگاه پانزدهم قرار گرفت
کسب رتبه 15 بانک قوامین در بین شرکت های برتر ایران
پول‌نیوز - در نوزدهمین همایش سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران که در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، بانک قوامین در بین یکصد شرکت برتر در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش بانک قوامین موفق شد با 6 پله صعود نسبت به سال 94 جایگاه خود را در بین 100برند برتر از جایگاه 21 به 15 کاهش دهد و در میان شرکت های برتر ایران قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران از سال 1377 با معرفی 100 شرکت برتر و با رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص «میزان فروش» آغاز و طی سال‌های بعد به تعداد شرکت‌های مورد ارزیابی اضافه شد و در حال حاضر نیز سالانه 500 شرکت به‌عنوان شرکت‌های برتر معرفی می‌شوند. چهار شاخص بهره‌وری کل، بهره‌‌وری کل عوامل، بهره‌وری نیروی انسانی و بهره‌وری سرمایه نیز شاخص‌های جدیدی هستند که در سال 95 اضافه شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: