April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - ارزش 11 قلم کالای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم کاهش یافت.

مدیر صادرات، امور گمرکی و ارزش‌افزوده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این کاهش بر اساس درخواست تجار و بازرگانان و با بررسی در پنج کمیته ارزش‌گذاری و باهدف تسهیل در امر ترخیص کالا و کمک به توسعه فعالان اقتصادی اجراشده است.

«هرمز امیری» افزود: ارزش انواع دستگاه‌های ام پی تی پلیر از 4 و نیم دلار به 3 دلار و انواع دستگاه‌های ام پی فور هم از 6 و سه دلار به 3 دلار کاهش‌یافته است.

وی اضافه کرد: ارزش انواع سنگ بخور از هر کیلوگرم 9 دلار به 6 دلار، انواع روتختی از 5 دلار به 2 و نیم دلار و کوله کوه‌نوردی هم از 11 دلار برای هر عدد به 8 دلار کاهش‌یافته است.

مدیر صادرات، امور گمرکی و ارزش‌افزوده سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: هم‌چنین مصنوعات چوبی به ارزش 2 دلار برای هر کیلوگرم و لوازم پرده‌های موتوردار به ارزش 3 دلار در هر کیلوگرم در سیستم این گمرک در نظر گرفته‌شده است.

امیری از کاهش یک‌دلاری ارزش عینک‌های طبی و تغییر قیمت آن از 2 و نیم به یک و نیم دلار و ارزش فریم عینک (بدون شیشه) از2 و نیم به یک ونیم دلار به‌عنوان بخش دیگری از خدمات کاهش ارزش واردات نام برد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش دستگاه بستنی‌ساز خانگی هم در این طرح از 30 دلار به 20 دلار و انواع کلاه شنا بر اساس پوشاک به قیمت هر کیلو 4000 ریال در این گمرک ارزش‌گذاری و ترخیص می‌شود.  
منبع: ایسنا
برچسب ها: قشم ، کالای وارداتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: