کد خبر: ۲۱۷۹۵۰
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
0
پول‌نیوز - در هفتمين جشنواره پژوهش و فناوري صنعت نفت كه 13 بهمن ماه با حضور مهندس حبيب ا... بيطرف، معاون مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت و مرضيه شاهدايي، معاون وزير و مدير عامل شركت ملي صنايع پتروشيمي، با هدف قدردانی از فعالان حوزه پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد، پژوهشگاه صنعت نفت، مركز پژوهشي برتر كشور شد و عنوان پنج فناور، يك پژوهشگر و دو پروژه پژوهشي برتر به پژوهشگاه صنعت نفت اختصاص يافت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، امسال از برگزیدگان در ٢ حوزه فنی و علوم انسانی، مشتمل بر بخش حقیقی (فناوران برتر، پژوهشگران برتر، مدیر پژوهشی برتر، رئیس پژوهشی برتر و کارشناسان پژوهشی برتر) و بخش حقوقی (پروژه‌های پژوهشی برتر و مرکز تحقیقاتی برتر) قدردانی شد.

پژوهشگاه صنعت نفت مركز پژوهشي برتر كشور شد

بر اساس اين گزارش، "دكتر عليمراد رشيدي" در زمينه فناوری‌های تولید پیوسته نانو‌لوله‌های کربنی از گاز طبیعی، "دكتر علي تقي ذوقي" در زمينه طراحی و فرمولاسیون آمین‌های جدید و مدیریت حلال‌های مصرفی، "دكتر علي‌رضا نصيري" در حوزه فرمولاسیون و تولید سیال مناسب کنترل هرزروی در عملیات حفاری، "مهندس طلعت خلخالي" در زمينه فرمولاسیون و تولید پلاگ‌های سیمان‌کاری در عملیات حفاری و "دكتر اكبر زمانيان" در فناوری تبدیل گاز به میعانات نفتی، پنج فناور برتر پژوهشگاه صنعت نفت از مجموع 6 فناور برگزيده جشنواره بودند.

همچنين از مجموع چهار پروژه پژوهشی برتر جشنواره، دو پروژه با عناوین "طراحی، ساخت و بهره‌برداری از نمک‌زدای الکترواستاتیک نفت خام در راستای بومی‌سازی فناوری استراتژیک صنعت نفت" و "پاکسازی زیستی خاک‌های آلوده به مواد نفتی به عنوان یکی از روش‌های نوین کنترل آلاینده‌های زیست‌محیطی" به عنوان پروژه پژوهشي برتر از پژوهشگاه برگزيده شدند.

در اين جشنواره كه پژوهشگاه صنعت نفت با 21 داوطلب در حوزه‌هاي گوناگون حضوري فعال داشت، دكتر رضا بندريان نيز به عنوان يكي از 4 پژوهشگر برتر كشور در حوزه "پژوهشگران برتر" معرفي شد.

خاطر نشان مي‌شود اين رويداد در سال 94 به دليل ضرورت بازنگري دستورالعمل‌هاي جشنواره برگزار نشد و از برترين‌هاي پژوهش و فناوري‌ سال‌هاي 93 و 94 به طور مشترك در اين دوره قدرداني صورت گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: