April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سمینار
پول‌نیوز - سمینار آموزشی « باج افزارها و راه های مقابله با آن » با حضور کارکنان ادارات ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دنیای امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرصت های بدیع و گسترده ای را جهت دسترسی آسان و سریع به خدمات و اطلاعات مورد نیاز در اختیار ما قرار داده است. همه ما از موبایل، تبلت، کامپیوتر و دیگر ابزار الکترونیکی استفاده می کنیم، اما این ابزارها علاوه بر فرصت ها و امکاناتی که برای ما ایجاد می کند، در معرض انواع تهدیدها و مخاطرات نیز قرار دارند که با توجه به حساسیت موجود در موسسات مالی و بانکی مقابله با این تهدیدها به منظور کاهش میزان آسیب پذیری اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این رابطه به منظور افزایش دانش همکاران در خصوص تهدیدها و حملاتی که می تواند متوجه  سیستم های رایانه ای شود سمینارهای آموزشی توسط دایره آموزش با عنوان " آشنایی با باج افزارها و راه های مقابله با آن" ویژه کارکنان ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در سالن اجتماعات بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار گردید. آشنایی با باج افزار و انواع آن و همچنین کالبد شکافی در باج افزار و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن از جمله عناوین و سرفصل های مطرح شده در این سمینار بود.

شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی های بعمل آمده طی 3 سمینار آموزشی کلیه کارکنان ستاد تحت آموزش های مربوطه قرار می گیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: