May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۱۵۷
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
0
پول‌نیوز - بخشدار جبالبارز جیرفت گفت: جسد دومین کارگر خط انتقال برق جیرفت عصر امروز سه شنبه بعد از سه روز تلاش در ارتفاعات پوشیده از برف جبالبارز پیدا و به پزشکی قانونی این شهرستان تحویل داده شد.

هادی شهریاری افزود: روز یکشنبه 17 بهمن 6 تن از کارگران خط انتقال برق شهرستان جیرفت در ارتفاعات برفی جبالبارز گرفتار شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از سه کارگری که برای نجات همکاران خود سعی داشت خود را به نزدیکترین روستای این منطقه بنام دهنو برسانند موفق به رسیدن به روستا و اطلاع رسانی از وضعیت همکاران خود می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از وضعیت کارگران خط انتقال برق در ارتفاعات جبالبارز یک اکیپ امداد و نجات متشکل از یک گروه اورژانس، هلال احمر، یک لودر و یک بالگرد برای کمک به حادثه دیدگان به این منطقه اعزام شد. 

وی تصریح کرد: یک نفر از کارگران خط انقال برق جیرفت که خود را به روستای دهنو سغدر از توابع جبالبارز رسانده نجات یافته است و 2 تن از این کارگران فوت کرده اند که جسد یک نفر روز گذشته و جسد نفر دوم نیز عصر امروز کشف شد.

شهریاری با بیان اینکه برودت و سرمای هوا مانع انجام اقدامات امداد هوایی و زمینی در منطقه جبالبارز از توابع جیرفت شده است گفت: جستجو برای نجات جان سه تن از کارگران مفقود شده خط انتقال برق همچنان ادامه دارد.

جبالبارز در 46 کیلومتری شمال شهر جیرفت و در راه اصلی جیرفت - کرمان قرار دارد. 

این شهر دارای سه دهستان و 30 هزار نفر جمعیت است.

شهرستان جیرفت دارای اقلیم متنوع است و با وجود گرمسیر بودن، مناطق کوهستانی و سردسیر نیز دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: جیرفت ، کشف جسد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: