April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۳۹۶
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
0
افتتاح باجه ویژه نابینایان بانک تجارت در یاسوج
پول‌نیوز - همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، باجه ویژه ارائه خدمات بانکی به نابینایان وکم‌بینایان در شعبه امام خمینی یاسوج افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آیین افتتاح این باجه صبح روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه در شعبه امام خمینی یاسوج برگزارشد و از این پس مشتریان نابینا و کم‌بینا برای استفاده از خدمات این باجه به هیچ وجه نیاز به حضور همراه نداشته و می‌توانند کلیه عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه، تقاضای اعطای تسهیلات و سایر خدمات را با استفاده از دستیار صوتی و چاپگرهای بریل شخصا به انجام رسانند.

در این مراسم که با حضور معاون سازمان بهزیستی استان، رییس کانون نابینایان، نمایندگان رسانه های محلی استان کهکیلویه و بویراحمد و جمعی از مشتریان شعبه امام خمینی یاسوج برگزار شد ده محسنی، مدیر امور شعب استان با اشاره به اینکه فراهم آوردن امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی برای هم میهنان توانخواه جسمی، یکی از دستآوردهای بانک تجارت درحوزه مسئولیت های اجتماعی است گفت: امیدواریم افتتاح این باجه در تسهیل انجام امور بانکی برای مشتریان عزیز نابینا و کم بینا موثر واقع شود.

گفتنی است، بانک تجارت پیش ازاین، واحدهای  بانکی ویژه نابینایان و کم بینایان را در شعب فرهنگسرای بهمن و  دروس تهران، همچنین احمدآباد مشهد راه‌اندازی کرده و افتتاح این باجه‌ها در مراکز کلیه استان‌ها را در برنامه خود دارد.

افتتاح باجه ویژه نابینایان بانک تجارت در یاسوج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: