کد خبر: ۲۱۸۵۰۶
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی خوزستلن از کشف ۲۸ تن برنج قاچاق خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در کلانشهر اهواز خبر داد.

محمد رضا اسحاقی اظهار کرد: ماموران اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات پلیسی از ورود دو کامیون باری حامل برنج قاچاق به استان که از مرزهای جنوبی کشور بارگیری شده بود؛ مطلع و موضوع شناسایی کامیون ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با کنترل محورهای مواصلاتی در ورودی آزاد راه خلیج فارس دو خودروی کامیون حامل محموله های برنج قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سردار اسحاقی اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای متوقف شده، مقدار ۲۸ تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی که به صورت ماهرانه ای در داخل یک هزار و ۲۴۱ گونی برنج های محلی جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعلام کردند.

سردار اسحاقی در خاتمه ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این راستا و معرفی آنها به مراجع قضائی بیان کرد: این عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد و تلاش پلیس به منظور مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.
منبع: مهر
برچسب ها: برنج قاچاق ، اهواز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: