ایران به یکی از بزرگترین تولید کنندگان
پول‌نیوز - با انجام طرح توسعه، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران به یکی از بزرگترین تولید کنندگانL.A.B دنیا تبدیل می شود

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نجارزاده نماینده بانك صنعت و معدن در مجمع شركت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران گفت: با انجام طرح توسعه این شركت، ١٠٠ هزار تن به ظرفیت موجود تولید الكیل بنزن خطی(L.A.B) افزوده خواهد شد كه شركت یاد شده را به یكی از بزرگترین تولید كنندگان (L.A.B) دنیا تبدیل می كند.

وی در مجمع عمومی سالیانه شركت سرمایه گذاری شیمیایی ایران كه در تاریخ ٢٤ بهمن ماه سال جاری با حضور اكثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد از اظهار نظر مطلوب حسابرس قانوی از عملكرد مالی این شركت یاد كرد.

نجارزاده در ادامه با تاكید بر این كه شركت یاد شده همواره از شركت های دوستدار محیط زیست بوده و با بازسازی و نوسازی فرایندها و خطوط فنی خود به این مهم جامه عمل پوشانده اعلام كرد شركت سرمایه گذاری شیمیایی ایران در راستای خرید دانش فنی در ارتباط با طرح توسعه خود با شركت یونیورسال اویل پروداكتس(U.O.P) به عنوان یكی از شركت های مطرح در زمینه توسعه و انتقال فن آوری های مرتبط با پالایش نفت، پردازش گاز و تولید محصولات شیمیایی قراردادی منعقد كرد.

گفتنی است با خرید دانش فنی یاد شده یكی از فرایندهای قدیمی تولید ( L.A.B )از چرخه تولید حذف و موجب افزایش صادرات این محصول به بازار كشور های اروپایی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: