کد خبر: ۲۱۹۱۱۰
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
0
در این مکان ها غذا و نوشیدنی های عالی سرو می شوند و برخی از آنها حتی خدمات اسپا ارائه می دهند. علاوه بر اینها، هیترو دارای یک سالن احیا بعد از فرود هواپیما نیز می باشد.
پول‌نیوز - به هنگام مسافرت های هوایی، بیشتر ما زمانی که متکی به جیب خود باشیم در کلاس اکونومی سفر می کنیم. هرچند ممکن است خوش شانس باشیم و برای مسافرت های طولانی کاری در کلاس بیزنس سفر کنیم یا امتیاز لازم برای ارتقا رایگان کلاس پروازی نصیبمان شود. هرچند، بیشتر اوقات ما شاهد آن عده افراد خوش شانس هستیم که در فرست کلس پرواز می کنند و اغلب به خاطر صندلی های راحت و فضای بازتری که در اختیار دارند به آنها حسادت می کنیم.


گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

حتما می دانید که مسافران فرست کلس سفری را تجربه می کنند که کاملا با تجربه ی شما در بخش اکونومی متفاوت است. البته امکان دارد که شما با تمام تسهیلات و امکاناتی که در دسترس ثروتمندان قرار دارد آشنا نباشید. در این مطلب برخی از لوکس ترین و تاپ ترین کابین های فرست کلس موجود در دنیا را به شما معرفی می کنیم.

1- ایرلاین سنگاپور


خطوط هوایی سنگاپور که دفتر مرکزی آنها نیز در سنگاپور واقع شده، به تمام مقاصد در سراسر جهان سفر می کند. در دسامبر 2016 پرواز لوس آنجلس به سئول در قسمت فرست کلس مبلغ 10400 دلار برای شما تمام می شد. فضای مجلل داخل هواپیما توسط ژان-ژاک کاسته (طراح یات های لوکس) طراحی شده و دارای صندلی های چرمی است. علاوه بر اینها فضا می تواند به یک اتاق غذاخوری یا مکان استراحت تبدیل شود که دارای تخت های جداگانه باشد.

خطوط هوایی سنگاپور دارای کادر آشپزی بین المللی منحصر به خود است و غذاها می توانند در حال پرواز یا پیشاپیش سفارش داده شوند. در این خطوط هوایی غذا در چینی Wedgwood سرو می شود که منحصر به ایرلاین سنگاپور است.

در پروازهای سنگاپور برای سرگرم کردن شما بیش از 1000 گزینه ی مختلف وجود دارد که از آن جمله می توان به موسیقی، فیلم و اپ های مختلف اشاره نمود که می توانید در صفحه ی 23 اینچی و هدفون های مجهز به قابلیت حذف نوفه از آنها لذت ببرید. در برخی از پروازها همچنین می توانید از سیستم وای فای و فرستادن پیام نیز بهره مند شوید.

2- ایرلاین ژاپن


در خطوط هوایی ژاپن بلیط های فرست کلاس از نیویورک به توکیو در اوایل دسامبر هزینه ای در حدود 19528 دلار برای شما تمام می شدند. پس از چک این خصوصی در سالن ایرلاین ژاپن، مهمانان این پرواز می توانند در صندلی هایی که کامل به عقب خم می شوند در محدوده ای تقریبا محصور به استراحت بپردازند. شایعه ها از این قرارند که غذای سرو شده در این ایرلاین بسیار جالب توجه است چرا که منوی آن هم غذاهای غربی و هم ژاپنی را شامل می شود؛ در کنار این غذاهای خوشمزه، دسرهای هیجان انگیزتری نیز از شکلات ساز مشهور ژان پل هون وجود دارند. مسافران می توانند در حین پرواز یا قبل از سفر اقدام به سفارش غذای خود کنند.

به عنوان سرگرمی، انتخاب های گسترده ای از فیلم و موسیقی در دسترس هستند که از آن جمله می توان به بازی های ویدئویی و کتاب های دیجیتال مانگا اشاره نمود. بسته های مناسبی برای هر مرحله از سفر نیز توسط LOEWE طراحی شده اند که تمامی الزامات سفر شما در آنها یافت می شوند. پوشش سفر از پارچه های مقاوم در برابر بو تهیه شده و در طول سفر دمپایی نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.
پایگاه اصلی این خطوط هوایی در توکیو ژاپن است و به 51 کشور سفر می کند.

3- ایرلاین ویرجین آتلانتیک Virgin Atlantic


با استفاده از خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک نیازی به رزرو کردن تاکسی در اوبر وجود ندارد. پرواز آپر کلاس با نرخ 10002 دلار از نیویورک به لندن در اواخر دسامبر شامل سواری رایگان با راننده ی مخصوص از شروع و پایان سفر شما می شود.

اگر شما در حال پرواز از هیترو هستید، می توانید از طریق بال آپر کلاس چک این کنید. قبل از خروج از یکی از 10 سالن گردهمایی که از آن جمله می توان به هیترو و گاتویک اشاره نمود، می توانید تا قبل از پرواز در این مکان ها وقت گذرانی کنید. در این مکان ها غذا و نوشیدنی های عالی سرو می شوند و برخی از آنها حتی خدمات اسپا ارائه می دهند. علاوه بر اینها، هیترو دارای یک سالن احیا بعد از فرود هواپیما نیز می باشد.

صندلی های فوق راحت در این ایرلاین به تخت خواب های تاشو تبدیل می شوند تا مهمانان بتوانند در صورت تمایل به استراحت بپردازند. پس از بیدار شدن مطمئن شوید که از اینترنت داخل پروازی، صفحه های لمسی و غذاهای عالی (در صورت تمایل) بهره ببرید. کیف های لوازم ضروری سفر نیز با سایز مناسب در اختیار مسافران قرار می گیرد.

ایرلاین ویرجین آتلانتیک در کرالی بریتانیا قرار داشته و به مقاصد مختلفی از جمله ژوهانسبورگ و دهلی سفر می کند.

4- ایرلاین اتحاد


حتما سوال می کنید یک بلیط رفت و برگشتی 14 هزار دلاری ( 13957 دلار) از نیویورک تا بمبئی چه امکاناتی را در این پرواز برای شما به همراه می آورد؟ آپارتمان سه اتاقه ی شما به دلایل موجهی به نام اقامتگاه نامگذاری شده است. هر اقامتگاه دارای یک تخت خواب دائمی است که توسط یک سرپیشخدمت بسیار تعلیم دیده آماده شده است. در بسته ی تسهیلاتی شما، لباس خوابی شیک و بالش و اقلام دیگری قرار گرفته اند تا به شما برای ریلکس شدن کمک کنند.

در هنگام پرواز، یک آشپز خصوصی برای شما غذاهای متنوعی آماده کرده و در بشقاب های طلای Bernardaud سرو می کند. شما می توانید از امکانات سرگرمی پرواز نیز بر روی صفحه های تخت شخصی و با هدفون های مجهز به قابلیت حذف نوفه بهره ببرید. در عین حال امکانات دیگری از جمله خدمات موبایل و اینترنت نیز وجود دارند.

ایرلاین اتحاد در امارات متحده عربی قرار دارد و به مقاصد مختلفی در سراسر دنیا سفر می کند که از آن جمله می توان به آتن یونان و آکلند نیوزیلند اشاره نمود.

5- ایرلاین امارات

وقتی شما با پرواز فرست کلاس امارات سفر می کنید در 70 شهر تحت پوشش این سرویس، راننده ای شما را از مبدا به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد می رساند. زمانی که به فرودگاه برسید خدمات چک این به سرعت برای شما انجام می شود و به سالن امارات منتقل می شوید که از آنجا می توانید مستقیم وارد هواپیما شوید.

در حین پرواز، صندلی های خصوصی امارات قابلیت تبدیل شدن به تخت خوابی کاملا مسطح را دارند. پس از بیدار شدن، به یاد داشته باشید که کیف لوازم بهداشتی بولگاری و محصولات اسپای تایملس را همراه خود به دوش پروازی (در برخی از پروازها) ببرید یا از محصولات مراقبت پوستی وویا استفاده کنید که برای استفاده ی شما تعبیه شده اند.

 در هر سوئیت یک یخچال خصوصی وجود دارد با این حال شما می توانید برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی به سالن پروازی نیز مراجعه کنید که در اختیار مسافران فرست کلاس و بیزنس قرار دارد، بنابراین اگر تمایل به معاشرت دارید حتما به این مکان مراجعه کنید.

اگر گرسنه هستید می توانید از منو، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید و با استفاده از سرویس کارد و چنگال رابرت ولش و در بشقاب های چینی سلطنتی دالتون غذای خود را میل کنید.

برای سرگرمی ، بیش از 2000 کانال فیلم، برنامه های تلویزیونی، رویدادهای ورزشی، موسیقی و بازی های ویدئویی وجود دارند. شما می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه ی خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

یک پرواز رفت و برگشتی First Flex Plus از دالاس تا غنا در اواخر دسامبر حدود 21000 دلار است. پایگاه ایرلاین امارات در دوبی قرار دارد و به بسیاری از شهرها در سراسر جهان سفر می کند که از آن جمله می توان به ژوهانسبورگ و داکا در بنگلادش اشاره نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: