کد خبر: ۲۱۹۳۵۸
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس‌راه استان اردبیل از سقوط بهمن در کیلومتر ۱۳۰ جاده اردبیل - سرچم بعد از تونل ۱۲ به سمت میانه خبر داد.

حجت فتاحی گفت: طول این بهمن ۱۰۰ متر و عرض آن ۱۵ متر محاسبه شده است.

وی افزود: به مدت یک ساعت به دلیل ریزش بهمن از تردد خودروها ممانعت شد و تنها در یک ساعت به همت راهداران، نیروهای پلیس‌راه و نیروهای امدادی جاده پاکسازی شد.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه هیچ تلفات جانی و مالی در سقوط بهمن حادث نشده است، اضافه کرد: با مدیریت به هنگام وضعیت تردد به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

به گفته فتاحی در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش برف مشاهده می‌شود و در برخی محورها کولاک برف استفاده از زنجیر چرخ را ضروری ساخته است.

وی تأکید کرد: در سه راهی صحرا- مشگین شهر، محور اسالم، بودالالو و محور گرمی- اردبیل بارش برف همراه با کولاک است و انتظار می‌رود رانندگان در این محورها با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: در وضعیت فعلی نیروهای راهداری و پلیس‌راه در جاده‌های استان در حالت آماده‌باش هستند و هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست.
منبع: مهر
برچسب ها: سقوط بهمن ، اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: