کد خبر: ۲۱۹۷۵۲
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
0
براری افزود: ماموران در بازرسی از این مغازه بیش از 195 هزار نخ انواع سیگار قاچاق و همچنین مقدار 800 کیلوگرم زغال فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی کنگاور از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک قاچاقچی در این زمینه به مقامات قضائی معرفی شده است.

سرهنگ حسین براری روز شنبه، عنوان کرد: ماموران کلانتری 11 در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در امر تهیه و توزیع دخانیات قاچاق و غیرمجاز، بلافاصله با پوشش اطلاعاتی و حصول اطمینان از خبر واصله و کسب دستور قضایی، محل موردنظر واقع در یکی از محلات شهر کنگاور را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این مغازه بیش از 195 هزار نخ انواع سیگار قاچاق و همچنین مقدار 800 کیلوگرم زغال فاقد هرگونه مجوز کشف کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این زمینه، گفت: اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده به همراه فرد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ براری در پایان خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری مهم پلیس به شمار می رود.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سیگار قاچاق ، کنگاور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: