کد خبر: ۲۲۱۴۲۱
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
0
نوربخش درباره پرداخت عیدی بازنشستگان نیز اظهارداشت: براساس برآوردهای صورت گرفته، عیدی بازنشستگان از ۱۷ تا ۲۵ اسفند پرداخت می‌شود.
پول‌نیوز -مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان عیدی بازنشستگان ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که از ۱۷ تا ۲۵ اسفند پرداخت خواهد شد.

سید تقی نوربخش در جمع خبرنگاران درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهارداشت: سازمان تأمین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر که نیمی از جمعیت کشور می‌شود را تحت پوشش دارد و به آنها خدمات درمانی و بیمه‌ای ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این سازمان تاکنون منابع خود را تأمین کرده است و باری برای دولت نبوده بلکه یار دولت بوده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: با احتساب خانواده‌های مستمری بگیران ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد که معیشت آنها از طریق این سازمان تأمین می‌شود.

وی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان نیز اظهارداشت: براساس برآوردهای صورت گرفته، عیدی بازنشستگان از ۱۷ تا ۲۵ اسفند پرداخت می‌شود. 

نوربخش گفت: برای پرداخت عیدی بازنشستگان ۱۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا عیدی ۳ میلیون مستمری بگیر بازنشسته پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان عیدی بازنشستگان ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که در مهلت اعلام شده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: جدول پرداخت عیدی بازنشستگان نیز از روز شنبه بر روی سایت تأمین اجتماعی به آدرس www.Tamin.ir بارگذاری می‌شود.

وی درباره بودجه سازمان تأمین اجتماعی گفت: بودجه سال ۹۶ سازمان تأمین اجتماعی ۸۸ هزار میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان در هیأت مدیره تأمین اجتماعی مصوب شده است که ۵۲ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان آن مربوط به پرداخت مستمری‌ها بوده است.

وی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی اظهارداشت: در ۲۵ اسفند جشن حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی برگزار می‌شود و در تمامی مراکز ملکی تأمین اجتماعی دیگر از دفترچه استفاده نخواهد شد و از نسخ الکترونیک استفاده خواهد شد.

وی گفت: ۳۳۰ میلیون درمان سرپایی انجام شده است که ۱۳۰ میلیون درمان سرپایی در داخل مراکز درمانی تأمین اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی درباره پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی نیز اظهارداشت: با تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال مبالغ مؤسسات طرف قرارداد پرداخت می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: