کد خبر: ۲۲۱۴۸۷
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
0
پول‌نیوز - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ۱۵ دستگاه موتور‌سیکلت به مدافعین حرم اهدا کرد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی آذربایجان غربی در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی خود در پاسداشت شهدا و رزمندگان مدافع حرم با خریداری 15 دستگاه موتور سیکلت این موتورها را به ‌مدافعان حرم اهدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی امروز در حاشیه اهدا این موتورسیکلت‌ها با اشاره به اینکه شهادت در ابعاد اجتماعی اظهار داشت:  کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و در مجموع همه تلاشگران عرصه سلامت استان حضور در جمع مدافعان حرم و دفاع از حرم ائمه اطهار را وظیفه خود می‌دانند.

جواد آقازاده تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در تلاش است تا با کمک‌رسانی به مدافعین حرم ائمه اطهار، به وظیفه خود در قبال این همه رشادت‌ها، از جان گذشتگی‌ها و فداکاری‌ها عمل کند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی روز گذشته نیز در قالب یک یادواره از پدر و مادر، همسر و فرزندان شهیدان «مصطفی قاسم پور»، «اسماعیل شجاعی»، «رضا نقشی قره باغ» و «سعید شبان گورچین قلعه» به عنوان شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: موتورسیکلت ، ارومیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: