May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۶۴۵
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
0
نرم‌افزار همراه سرمد، آنلاین شدپول‌نیوز - به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بیمه‌گذاران این شرکت، نرم‌افزار «همراه سرمد» در بستر اندروید در دسترس قرارگرفت. این نرم‌افزار پیش‌ از این به صورت آفلاین و با پیامک قابل بهره‌برداری بود و در نسخه جدید «همراه سرمد»، امکان استفاده اینترنتی کاربران از آن فراهم شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، امکان پرداخت آنلاین اقساط بیمه‌نامه‌ها، دسترسی به اطلاعات بیمه‌های تکمیلی درمان، لیست مراکز درمانی و پیگیری خسارات درمانی، از جمله خدماتی است که به نسخه جدید «همراه سرمد» اضافه شده است.

پیش از این کاربران می‌توانستند لیست بیمه‌نامه‌های خود را در نسخه آفلاین نرم‌افزار مشاهده کرده و اقساط خود را با آن پرداخت کنند. مشاهده قیمت سهام، لیست نمایندگی‌ها، استعلام وضعیت مالی و پیگیری خسارات بیمه‌نامه‌ها از دیگر قابلیت‌های نسخه قدیمی «همراه سرمد» بود، که در نسخه جدید آن نیز همچنان در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربران می‌توانند «همراه سرمد» را از طریق پورتال اینترنتی شرکت بیمه سرمد، از صفحه امور مشتریان دریافت کنند
برچسب ها: بیمه سرمد ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: