کد خبر: ۲۲۱۷۰۹
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
۱
 پول‌نیوز - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد.

در حالی که به روزهای پایانی اسفند ماه و به علاوه ایام نوروز نزدیک می‌شویم که دولت قرار بود یارانه مربوط به این ماه را زودتر از زمان مقرر هر ماه و قبل از ۲۰ اسفند ماه پرداخت کند که نه تنها هنوز خبری از زمان واریز یارانه‌های نقدی نیست که نوبخت امروز در صحن علنی مجلس از قطع  یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود خبر داد. 
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تصریح کرد: تا اول بهمن‌ماه یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد اما نامه های فراوانی از دفاتر خود نمایندگان مجلس دریافت کردیم مبنی بر اینکه یارانه بعضی از بازنشستگان آموزش و پرورش قطع شده 
 
وی تاکید کرد: حذف گسترده یارانه افراد جامعه منجر به نارضایتی از نظام خواهد شد. 
 
احتمال می رود هفتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در ۲۶ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود ومبلغ یارانه نیز همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. 
  
به علاوه زمان توزیع سبد کالای مربوط به اقشار کم درآمد و اقلام موجود در این بسته ها نیز هنوز مشخص نیست. 
 
با این وجود مشخص نیست چه تعداد از میان حذف شدگان از لیست یارانه به اشتباه حذف شده‌اند و آیا اعتراض این افراد موجب بازگرداندن آن‌ها به لیست دریافت یارانه خواهد شد یا خیر؟ 


منبع:میزان 
برچسب ها: یارانه ، اسفند ماه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سجاد
Iran, Islamic Republic of
18:17 - 1395/12/19
والا ما تاحالا سبد کالا شاملمون نشده
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: