کد خبر: ۲۲۲۶۵۰
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
0
اين مراسم از 20 بيمه گذار بزرگ و وفادار بيمه پارسيان و همچنين از 30نماينده برتر كشوري و 3 نماينده برتر بيمه عمر با اهداي تنديس و جوايز ارزنده اي تقدير به عمل آمد.
مراسم تقدير از بيمه گذاران و نمايندگان برتر بيمه پارسيان برگزار شدپول‌نیوز - طي مراسم باشكوهي، از بيمه گذاران و نمايندگان برتر اين شركت تقدير شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دراين مراسم كه با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره بيمه پارسيان، مديران، بيمه گذاران و نمايندگان اين شركت برگزار شد، از 20 بيمه گذار بزرگ و وفادار بيمه پارسيان و همچنين از 30نماينده برتر كشوري و 3 نماينده برتر بيمه عمر با اهداي تنديس و جوايز ارزنده اي تقدير به عمل آمد.

آقاي اويارحسين عضو هيات مديره و مديرعامل بيمه پارسيان در اين مراسم ضمن تاكيد بر رعايت حقوق تمامي مشتريان، از بيمه گذاران بزرگ اين شركت كه همواره به بيمه پارسيان وفادار بوده و به آن اعتماد داشته اند تشكر و ابراز اميدواري كرد بيمه پارسيان بتواند با برنامه ريزي هاي مناسبي كه براي سال آينده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارايه خدمات مناسب به بيمه گذاران جايگاه مناسب خود در صنعت بيمه كشور را بيشتر ارتقا بخشد.

ايشان افزود هدف ما رشد و تعالي همه جانبه بيمه پارسيان درتمام بخش هاست تا توانمندتر از گذشته بعنوان يك شركت بزرگ و حرفه اي در صنعت بيمه كشور فعاليت نماييم و براي سهامداران و بيمه گذاران بعنوان الگوي يك شركت موفق مطرح باشيم.

در پايان اين مراسم با اهداي جوايز و تنديس هاي نفيسي از برترين هاي بيمه پارسيان در سال 95 تقدير ويژه به عمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: