کد خبر: ۲۲۲۷۹۸
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
0
مهندس بیدخام با بیان اینکه این اقدامات با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ منافع ذی نفعان انجام می شود، افزود: «تحقق اهداف و برنامه های راهبردی، مانند همگرایی ثابت و سیار نقطه عطفی در توسعه و بالندگی کشور خواهد گردید.»
توسعه برند و تبلیغات حرفه ای، برنامه شرکت مخابرات ایران برای سال آینده
پول‌نیوز - مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: «رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.»

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، مهندس بیدخام در نشستی که با خبرنگاران حوزه مخابرات برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: «شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور مخابراتی کشور و منطقه با ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۴/۵ میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در کنار مسئولیت های ملی و اجتماعی با بهره گیری از منابع محدود و مزیت های رقابتی، اقدامات وسیعی را انجام داده است.»

وی افزود:«فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ صورت گرفته که موجب ارتقای برند شرکت خواهد شد. این اقدامات در سال آینده نیز با قدرت و توان بیشتری ادامه خواهد داشت.»



وی، همچنین با برشمردن مزیت های ارائه سرویس باندل توسط مخابرات افزود: «امسال، اولین سرویس باندل تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران همزمان با جشنواره صددانه یاقوت ارائه شد که در سال جدید هم به شکلی متفاوت ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد.»

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال آینده برای تبلیغات یکپارچه در سطح شرکت و کل کشور از آیتم های متفاوت و فناوری های مجازی استفاده می کنیم، افزود: «در سال ۱۳۹۶ ره نگاشت پنج ساله شرکت مخابرات ایران ، عملا وارد حوزه اجرا و پیاده سازی شده و عملیاتی تر خواهد گردید.»

در این نشست صمیمی که مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان، مسئولان و کارشناسان دفتر روابط عمومی و جمعی از خبرنگاران حوزه ارتباطات و مخابرات حضور داشتند، از همکاری و پوشش خبری اخبار حوزه مخابرات توسط خبرنگاران در یک سال گذشته تشکر و قدردانی گردید.

در ادامه این نشست، خبرنگاران حاضر به طرح سوالات و مباحث مورد نظر در زمینه مسائل روز حوزه مخابرات و ارتباطات پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: