May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۲۸۱۶
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
0
ورود 32 دستگاه واگن جدید به ناوگان رجا از فرداپول‌نیوز  -مدیرعامل رجا از ورود ۳۲ دستگاه واگن جدید به ناوگان این شرکت ریلی از فردا خبر داد.

به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته برای ارائه‌ خدمات‌ به مسافران قطارهای رجا در ایام سفرهای نوروزی، آخرین جلسه شورای مدیران رجا در سال جاری برگزار شد.‌

مدیرعامل شرکت رجا‌ در این مراسم با اشاره به ورود 32 واگن جدید و بازسازی شده به ناوگان ریلی رجا در روزهای آتی، گفت: امیدواریم نتیجه تلاش همه‌ ارکان رجا به نتیجه برسد و بتوانیم آن طور که شایسته‌ است خدمات بهتر و شایسته‌ای در ایام نوروز ارائه بدهیم.

محمد رجبی با بیان این که نگاه مردم به رجا مطلوب است، افزود: ‌با وجود نارسایی‌ها و تنگناهای موجود، مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته در جهت بهبود اوضاع پیش می‌رود.

مدیرعامل رجا از ورود 32 دستگاه واگن جدید به ناوگان این شرکت ریلی‌ خبر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته از سوی سهامداران در راستای افزایش سرمایه‌ رجا، همچنین ورود واگن‌های نو و بازسازی شده در روزهای آتی به ناوگان این شرکت همچنین انعقاد قراردادهای مختلف در راستای تهیه و تأمین واگن های مورد نیاز، امیدواریم با تلاش های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت‌ ایران باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: