انتصابات جدید در شرکت مخابرات استان تهران
پول‌نیوز - مهندس عرب هاشمی مدیرمخابرات منطقه تهران در احکام جداگانه ، شش مدیرکل و دو معاون جدید دفاتر ستادی و مناطق را منصوب کرد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، مهندس عرب هاشمی طی این احکام سید فرهاد نجبایی مدیرکل مخابرات منطقه شش را به سمت مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مهندس محمد حسن سهیلی مدیرکل مخابرات منطقه چهار را به سمت مدیرکل مخابرات منطقه شش، مهندس مصطفی کاظم ستوده مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات را به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و کنترل پروژه ها ، مهندس محمدرضا رستگارنژاد به سمت مدیرکل پشتیبانی و راه اندازی شبکه، مهندس مرتضی سیفی نیا معاون اداره کل مخابرات منطقه شش را به سمت مدیرکل مخابرات منطقه سه، مهندس صیدی معاون اداره کل مخابرات منطقه هفت را به سمت مدیرکل مخابرات منطقه چهارو مهندس ابراهیمی معاون اداره کل مخابرات منطقه دو را به سمت معاون اداره کل مخابرات منطقه هفت و مهندس علی پور را نیز به عنوان معاون اداره کل مخابرات منطقه چهار معرفی کرد.

گفتنی است عصر دوشنبه ۲۳ اسفندماه سال جاری ، مهندس عرب هاشمی پس از اعطای احکام مدیران جدید در سالن کنفرانس ساختمان شهید نجات الهی ، با حضور در ساختمان شاهد طی مراسمی مدیران دفاترستادی مستقر در این ساختمان را معرفی و طی سخنانی تغییر و تحول را سرمنشاء خیرات و برکات توصیف کرد .

مهندس عرب هاشمی در فرازهای دیگری از سخنان خود بااشاره به حضور همکاران در آیین غبارروبی مزارشهدا که همزمان با روز گرامیداشت مقام شامخ شهید انجام گرفت ، ضمن تقدیر از تلاش های تمامی کارکنان و مدیران ، خواستار آن شد با تاسی به اهداف متعالی و منش و آرمان های بلند شهدا، قدردان فرصت های بوجود آمده برای خدمتگزاری باشیم.

مدیرمخابرات منطقه تهران با تاکید بر ضرورت آموزش پذیری توام با نگاه نو و متناسب با نیاز مشتری اظهارداشت: وقت و زمان در حال حاضر گرانبهاترین منابع سازمان به شمار می رود و با توجه به تعهدات پیش روی این منطقه و عزم جدی مبنی بر تحقق آن ، بایسته است تا از زمان موجود نهایت بهره را ببریم.

مهندس عرب هاشمی افزود: مشتری قلب ره نگاشت است و چنانچه از تجربه او برای طراحی محصول و سرویس ها متناسب باخواست و سلیقه مشتری استفاده شود ،افزایش چسبندگی مشتری و همچنین افزایش سهم مخابرات در سبد هزینه خانوار را به همراه دارد.

مهندس عرب هاشمی تشکیل اتاق های فکر در حوزه های فنی و تجاری با رویکرد مشتری مداری و نگاه نو بر حوزه کسب و کار را از ضروریات حال حاضر قلمداد و اظهار امیدواری کرد با همت و نگاه نو اندیشانه همکاران مخابرات منطقه تهران در حوزه خدمت رسانی به مشتریان ،گام های ارزنده ای برداریم.

شایان ذکر است معارفه مهندس محمد حسن سهیلی بعنوان مدیرکل جدید مخابرات منطقه شش با حضور مهندس کاظمی معاون تجاری مدیریت مخابرات منطقه تهران و مراسم معارفه مهندس مرتضی سیفی نیا بعنوان مدیرکل مخابرات منطقه سه با حضور مهندس ناجی معاون مالی ،تدارکاتی و منابع انسانی منطقه تهران و مراسم معارفه مهندس صیدی بعنوان مدیرکل جدید مخابرات منطقه چهار با حضور مهندس جعفری معاون شبکه مدیریت مخابرات منطقه تهران در محل ادارات کل مذکور به انجام رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: