کد خبر: ۲۲۳۵۹۲
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
0
برای طرح راه آهن خراسان جنوبی از صندوق توسعه ملی کمک می کنیمپول‌نیوز - رئیس جمهور برای تامین منابع مالی راه آهن خراسان جنوبی از محل صندوق توسعه ملی قول مساعد داد.

دکتر روحانی در مراسم افتتاح طرح های خراسان جنوبی گفت: برای تامین اعتبار اتصال بیرجند به شبکه سراسری راه آهن از محل صندوق توسعه ملی قول مساعد می دهیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت شرکت گاز در کشور  تا سال 92،  14 هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند شدند افزود :  از سال 92 تاکنون 9 هزار روستا در کشور گازرسانی شدند که این افتخار آمیز است.

رئیس جمهور گفت: در استانهای مرزی و با هدف صادرات توسعه منابع ذخیره فراورده های نفتی مهم است. 

روحانی افزود:با افتتاح انبارهایی با ظرفیت 105 میلیون لیتر فراورده نفتی می توانیم برای صادرات سوخت به کشورهای همسایه استفاده کنیم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح مجتمع هنری فردوس با بیان اینکه مردم خراسان همواره به فرهنگ دوستی و ادب پروری معروف اند گفت: امیدواریم از این مرکز  حداکثر بهره برداری شود و ما بتوانیم در مسیر تعالی فرهنگ قرار بگیریم .

رئیس جمهور آب را مهمترین مسئله کشور دانست و گفت: آب در این دولت یکی از کارهای وسیع و ارزشمند است و در دولت یازدهم به 5 هزار و 200 روستا آبرسانی انجام شد.

وی گفت: اگر می خواهیم مشکل مهاجرت را حل کنیم، کشاورزی رونق یابد و روستاها آباد شود تنها راه حل این است که  نیازهای اصلی روستاها را تامین کنیم.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: