کد خبر: ۲۲۳۹۴۱
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
0
پول‌نیوز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نشست خاک و زمین در اثر بارش شدید باران جمعه شب گذشته موجب اختلال مقطعی در تردد شماری از وسایل نقلیه و ترافیک در گردنه اسدآباد شد.

محمد رودباری روز شنبه با بیان اینکه در گردنه اسدآباد رانش زمین رخ نداده است افزود: جنس خاک در گردنه اسدآباد به گونه ای است که با بارش های شدید باران نشست رخ می دهد.

وی اضافه کرد: نشست خاک در هفته گذشته در این محدوده چندین بار ایجاد شد و راهداران جاده ای استان همدان مداوم نقاط آسیب دیده را بازسازی کردند.

وی ادامه داد: شب گذشته نیز به دلیل وجود مه و بارندگی شدید و فرو نشست زمین این حادثه رخ داد و خسارات سنگینی نداشته است.

فرماندار اسدآباد گفت: نشست زمین در گردنه اسدآباد شب گذشته موجب پنچر شدن تعداد محدودی خودرو شد و هیچگونه تصادفی رخ نداده است. 

حسین افشاری افزود: همواره بارش های مداوم باران موجب نشست زمین در برخی از نقاط گردنه اسدآباد می شود و اداره کل راهداری نسبت به تعمیر و نگهداری این نقاط اقدام می کند. 

وی با بیان اینکه مشاور ژئوفیزیک از سال گذشته در حال مطالعه و راه حل اصولی برای رفع مشکل نشست زمین در گردنه اسدآباد است افزود: رانش زمین در این محدوده اتفاق نیفتاده و در اثر این نشست زمین نیز به کسی آسیبی وارد نشده است. 

شهرستان اسدآباد در مسیر استان همدان به کرمانشاه واقع شده است. 

منبع: ایرنا
برچسب ها: نشست زمین ، همدان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: