کد خبر: ۲۲۵۱۸۱
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
0
پول نیوز- با تایید حکم اعدام قاتل ۶ شهروند اراکی در دیوان عالی کشور عباس صحرایی فردا پنج شنبه ۲۴ فروردین ۹۶ در اراک اعدام می شود .

عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک با بیان این مطلب گفت : عباس صحرایی قاتل ۶ شهروند  اراکی ساعت ۷ صبح فردا در کوی امام علی (ع) منطقه فوتبال اراک به دار مجازات آویخته می شود .

در تاریخ ۲۲ دی ماه سال ۹۵ جوانی با سلاح گرم، جان ۶ نفر از دو خانواده ساکن شهر اراک را گرفت و در کمتر از ۱۴ ساعت با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

هفدهم اسفندماه ۹۵ در جلسه دادگاه که به صورت علنی برگزار شد ، عباس صحرایی متهم ردیف اول این پرونده به جرم مباشرت در ۶ فقره قتل عمد به ۶ بار قصاص نفس در منطقه شهرک علی ابن ابیطالب محکوم شد.

همچنین متهم به دلیل حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف و ۵۷ فشنگ به هفت سال حبس تعزیری درجه پنج و به جرم اخلال در نظم عمومی به یک سال تعزیری درجه پنجم و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

منبع: مهر
برچسب ها: قاتل ، اراک ، اعدام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: