کد خبر: ۲۲۵۶۲۹
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
0
بازدید مدیرعامل بانک مهراقتصاد از شعب استان قزوین
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان قزوین و پروژه تالار شهر، سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان را سه ضلع اصلی بانک دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک در این بازدید، اظهار داشت: سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان بانک به عنوان سه ضلع اساسی محسوب می شوند و چنانچه در مسیر مناسب حرکت کنند موجب افزایش بهره وری و سود آوری می شوند.

وی ادامه داد: موفقیت های حاصل شده در بانک مرهون تلاش بی وقفه نیروی انسانی مجرب و متعهد است و کارکنان بر اساس تلاش های صورت گرفته و میزان بهره وری حقوق و مزایا دریافت می کنند.

مدیرعامل بانک بیان داشت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی و وجود شهرک های صنعتی فعال از ظرفیت بالایی برای جذب منابع برخوردار است و کارکنان اداره امور شعب استان می توانند با حضور در مراکز صنعتی و تجاری ضمن معرفی خدمات بانک، نسبت به ارائه تسهیلات گروهی و جذب منابع اقدام نمایند.

ایمانی خاطر نشان کرد: نوسازی و احداث ساختمان جدید شعب در کنار کارکنان پرتلاش و خدماتی مطلوبی که توسط بانک ارایه می شود می تواند خدمات ارزنده ای را در فضایی مناسب به عموم مردم عرضه نموده و موجب رضایت مندی بیشتر مشتریان شویم.

گفتنی است مدیرعامل به همراه معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، حقوقی، مالی و جانشین بازرسی و حسابرسی بانک، در سفر به قزوین از شعب بانک در این استان بازدید نمودند و در جریان روند کار استان قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: