حضور بیمه سرمد در دهمین نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»پول‌نیوز - دهمین نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه» با حضور بیمه سرمد برپا شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، با حضور در غرفه این شرکت در نمایشگاه، بر لزوم تقویت همکاری متقابل بانک و بیمه تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد، با اشاره به تلاش‌های این شرکت برای افزایش تعداد شعب خود افزود:« با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم تا پایان سال 1396، در تمامی استان‌های کشور شعب بیمه سرمد را راه اندازی کنیم تا امکان خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان را فراهم کنیم.»

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه»، از شنبه، 26 فروردین ماه، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کار خود را آغاز کرد. غرفه بیمه سرمد، تا روز سه شنبه، 29 فروردین‌ماه میزبان بازدید کنندگان این نمایشگاه خواهد بود.
برچسب ها: بیمه سرمد ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: