April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۶۶۶۷
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
0
پول‌نیوز - سرپرست پلیس فتا استان بوشهرگفت: پلیس فتا فردی که به صورت اینترنتی حساب بانکی دوست خود را خالی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

سرگرد 'مهدی قاسمی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، تیم عملیاتی ویژه ای تشکیل دادند.

وی بیان کرد: در بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد برداشت کننده غیرمجاز در مراحل پی درپی با استفاده از حساب مالباخته اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

قاسمی ادامه داد: ماموران پس از بررسی علمی موضوع، متهم را شناسایی و مشخص شد وی از دوستان صمیمی و نزدیک مالباخته است.

وی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری و بازجویی در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی شد اما پس از روبرو شدن با شواهد به اقدام خود اعتراف کرد.

قاسمی ادامه داد: متهم در اعتراف خود اعلام کرد 'فرد شاکی از دوستانم است که برای پرداخت قسط کارت خود را در اختیارم قرار داد و من نیز با فعال کردن رمز دوم حساب در چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی کردم'.

وی گفت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و برای پیشگیری از سواستفاده افراد سودجود رمز دوم‌ حساب بانکی خود را به طور مداوم تغییر دهند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: