کد خبر: ۲۲۹۰۰۷
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
0
فردا یکشنبه بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط در مناطق کوهستانی مرکز و جنوب کرمان، نیمه شرقی یزد، خراسان جنوبی و شمال سمنان پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی هوای دو روز آینده کشورپول‌نیوز - سازمان هواشناسی اعلام کرده طی دو روز آینده هوای گرم و مرطوب در شرق کشور ادامه خواهد داشت و بارندگی و سیلاب در برخی نقاط کشور از جمله مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: نقشه های هواشناسی در دو روزآینده بیانگر تداوم جریانهای گرم و مرطوب همراه با گذر ناوه تراز میانی جو از نیمه شرقی کشور است که سبب بارشهای رگباری همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت در این مناطق خواهدشد.

احد وظیفه افزود: بعد از ظهر امروز رشد ابرهای جوششی در برخی نقاط با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال سمنان، جنوب غرب یزد، شرق و جنوب اصفهان، شمال هرمزگان، جنوب سیستان وبلوچستان و ارتفاعات زاگرس در کرمان و شمال شرق فارس همراه خواهد بود.

به گفته وی فردا یکشنبه بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط در مناطق کوهستانی مرکز و جنوب کرمان، نیمه شرقی یزد، خراسان جنوبی و شمال سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: تشکیل ابرهای جوششی موجب وزش تند باد موقت و باد شدید و خیزش گرد و خاک محلی و کاهش دید می‌شود و همچنین در برخی نقاط یاد شده رگبار موقت باران می‌تواند موجب سیلابی شدن موقت مسیلها بخصوص در مناطق کوهستانی و رودخانه های محلی شود و همچنین در مناطق کوهستانی احتمال بیشتری برای برخورد صاعقه وجود دارد.

وظیفه هشدار داد: توصیه می شود برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی و داشتن واکنش مناسب، اقدام لازم بعمل آید.
منبع: مهر
برچسب ها: آب و هوا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: