April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل بانک ملی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
 پول‌نیوز - دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک طی سفر به استان سیستان و بلوچستان با آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این دیدار گزارش مختصری از عملکرد بانک ملی ایران ارائه شد و آیت اله سلیمانی از عملکرد بانک در این استان ابراز رضایت کرده و اظهار داشت: به خاطر ندارم که گله مندی و شکایتی از بانک ملی در استان شنیده باشم.

 در این دیدار که شایان عضو هیات مدیره و کاتوزیان از پیشکسوتان بانک حضور داشتند خاطرات دوران همکاری آیت اله سلیمانی با بانک در شهرستان بابلسر در سالیان قبل را ، یادآوری و مرور کردند.

حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی و صمد زاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

 مدیرعامل در ادامه این سفر از سه شعبه زاهدان،دانشگاه سیستان وبلوچستان ، دانش و اداره امور شعب این استان بازدید کرده و ضمن دیدار رو در رو با تمام کارکنان، به آنان خداقوت گفته وضمن شنیدن سخن همکاران رهنمودهای لازم را در هر بخش ارائه دادند.

شایان ذکر است پناهی و شاهباز اعضای هیات مدیره بانک به اتفاق عیسی زاده مدیرامورمجلس،رشیدارده مدیرامورحوزه مدیریت و روابط عمومی،فتحی و شهرآشوب روسای ادارات کل تحقیقات و برنامه ریزی و سرمایه انسانی در دو گروه جداگانه به نمایندگی از مدیریت عامل بانک به برخی از شعب سطح شهر زاهدان مراجعه کرده و ضمن بازدید باهمکاران دیدار و گفت وگو کردند.

دیدار مدیرعامل بانک ملی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: