May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۶۹۸
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
0
سوپر مارکت آنلاین بیار امکانات دیگری نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به شارژ اعتبار و استفاده از تخفیفات هر سوپرمارکت نیز اشاره کرد.
پول‌نیوز -خرید آنلاین و اینترنتی فقط شامل کالاهای الکترونیکی یا کالاهای بسته بندی شده غیر مصرفی نیستند. امروزه تعداد زیادی از فروشگاه ها دنیا این امکان را فراهم نموده اند که مواد تازه، لبنیات و سایر محصولات غذایی یا مصرفی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و به طور مستقیم درب منزل به شما تحویل می دهند.


بزرگترین سوپرمارکتهای آنلاین در جهان:

خرید در خانه یا محل کار، از سوپرمارکت می تواند یک ایده بسیار خوب برای انجام این خرید عادی و روزانه باشد.در ایران نیز به تازگی سرویس های آنلاینی به وجود آمده اند که علاوه بر نمایش ویترین کامل سوپرمارکت ها، سفارشات مشتریان  را نیز به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می دهند.

بزرگترین سوپرمارکتهای آنلاین در جهان:

سوپر مارکت آنلاین بیار
یکی از این فروشگاه های اینترنتی است که سفارشات کاربران را به صورت مستقیم به نزدیک ترین سوپرمارکت به کاربر ارجاع می دهد و سوپرمارکت سفارشات را در ظرف کمتر از یک ساعت به مشتری تحویل می دهد.


بزرگترین سوپرمارکتهای آنلاین در جهان:

سوپر مارکت آنلاین بیار امکانات دیگری نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به شارژ اعتبار و استفاده از تخفیفات هر سوپرمارکت نیز اشاره کرد.

سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان و بسیاری دیگر، از مزیت های خرید آنلاین نسبت به سایر روش ها است. از جمله این که برخی از محصولاتی که به دلیل چیدمان متغیر در سوپرمارکت ها لزوما به راحتی پیدا نمی شوند; با خرید آنلاین سریع تر و حتی گاهی با تخفیف و قیمت کمتر در دسترس هستند.

در ادامه به برخی از کارآمد ترین و بزرگترین سوپرمارکت های آنلاین در سراسر دنیا اشاره می کنیم.

1-    Amazon fresh:
امروزه آمازون بزرگترین خرده فروش در سطح جهان است که امکان خرید مواد غذایی، نوشیدنی تا مواد پروتئینی و گوشت را متناسب با هر فصل به کاربران خود می دهد.

آمازون فِرِش تمامی سفارشات بالای 40 دلار را رایگان تحویل می دهد.

در طرف چند سال گذشته آمازون خدمت های جدیدی به مشتریان خودش ارائه داده، از جمله اینکه امکان خرید در بازه های از پیش تعیین شده و در فواصل معین ( هر هفته، یک ماه یا دو ماه ) و استفاده از از تخفیفات قابل توجه آن را به کاربران خود می دهد.

از دیگر ویژگی های جالب آمازون فِرِش قابلیت استفاده از dash button است.

Dash button  یک دستگاه کوچک است که که با فشار دادن دکمه روی آن سفارش از قبل تعیین شده شما برای آمازون ارسال می شود و به آدرس تعیین شده توسط شما ارسال می گردد; بدون اینکه نیازی باشه شما کار دیگه ای انجام بدید!!! شما می توانید با نصب این دستگاه در محل های مشخص به محض اینکه نیاز پیدا کردین، سفارشتونو ثبت کنید.


2-    My supermarket:
سوپرمارکت من یک سرویس دهنده انگلیسی است که خرید اینترنتی را از فروشگاهای بزرگی همچون : تسکو، اوکادو، آسرا و سینزبوری فراهم می کند.
شما می توانید قیمت هارو با سایر سوپرمارکت هایی که عضو این سایت هستند مقایسه کنید. همچنین شما امکان بررسی سبد خریدتون از لحاظ شاخص های سلامتی را هم دارید.


:
فرش دایرکت امکان خرید انواع مواد غذایی تازه، اورگانیک را در سراسر آمریکا فراهم می کند.
مواد غذایی آن ها مستقیم از مزارع محلی و دامداری ها تهییه می شود و شامل دسته بندی های ویژه ای، مخصوص غذاهای حلال، رژیمی، طبیعی و یا کاملا اورگانیک می باشد.

4-    Local harvest:
هدف لوکال هاروست ایجاد شبکه و گروهی از مردم در جوامع محلی است که دارای مزارع طبیعی و اورگانیک می باشند تا محصولات و کالاهای خودشون را در معرض نمایش بگذارند.

5-    Shop foodex:
شاپ فودکس که از سال 2002 شروع به کار کرده انبار بزرگی نزدیک به 10000 قلم کالا دارد که شما می توانید به صورت عمده یا به تفکیک هر فصل خریدتون را انجام بدید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: