کد خبر: ۲۳۰۷۲۱
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
0
محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت ٢٧ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهداء تقدير نامه اي از عملکرد و تلاش های روابط عمومی این بانک تجلیل كرد.
تقدیر وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک صادرات
پول‌نیوز - وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با اهداء لوح از عملکرد و دستاوردهای روابط‌عمومی بانک صادرات ایران تقدیر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت ٢٧ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهداء تقدير نامه اي از عملکرد و تلاش های روابط عمومی این بانک تجلیل كرد.

در این تقدیرنامه خطاب به حميد رضا رهبر مدیر روابط عمومی این بانک آمده است:« نهاد روابط عمومی نماد همدلی و همزبانی در نظام اداری کشور است و فعالیت در این حوزه راهبردی مستلزم تعامل سازنده با مخاطبان با جوهره عشق، ایثار، بردباری و هنرمندی در امور است.

مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی در دوره فعالیت دولت یازدهم با مشارکت و همراهی، عملکرد مطلوبی را در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی اقتصادی داشته اند.

بدینوسیله ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، از فعالیت های صادقانه و خالصانه جنابعالی و همکاران محترم تان تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزونتان را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، از خداوند سبحان مسئلت می نمایم»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: