کد خبر: ۲۳۰۹۱۷
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
0
مجمع عمومی بانک قوامین برگزار می شودپول‌نیوز - کلیه سهامداران برای حضور در مجمع فوق العاده بانک دعوت شده اند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرادخانی گفت: با تصویب هیأت مدیره بانک برابر مقررات و مفاد اساسنامه بانک نسبت به دعوت از کلیه سهامداران محترم جهت حضور در مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده که در تاریخ 17/03/96 برگزار می گردد اقدام شده است.

رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره و امور مجامع بانک با بیان این مطلب گفت: برابر مصوبه مورخه 30/11/93 مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بانک قوامین مقرر شد که سرمایه بانک از مبلغ چهار هزار میلیارد ریال به هشت هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و نیز آورده نقدی سهامداران محترم افزایش یابد لذا با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار این مهم تحقق یافت و سرمایه بانک به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

مهرداد مرادخانی افزود: از طرفی حسب تصمیم سهامداران گرامی بانک در مجامع عمومی عادی مربوط به سال های مالی 93 و 94 و نیز اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار و به جهت رعایت حقوق کلیه سهامداران، تصمیم گیری در رابطه با سود سالهای مذکور به پس از نهایی شدن و ثبت افزایش سرمایه موکول گردید که الحمدلله با اتمام مراحل افزایش سرمایه و ثبت این موضوع الان آمادگی داریم که مجمع را به صورت فوق العاده برگزار تا در خصوص سود سهام مربوط به سال های 93 و 94 تصمیم گیری نماییم.

مرادخانی تاریخ برگزاری مجمع را 17 خرداد ماه 96 و محل برگزاری آن را نیز مجتمع رفاهی پردیس واقع در تهران، چهار راه مینی سیتی ، انتهای بلوار ارتش (لشگرک) اعلام کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: