May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۱۰۷۵
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
0
پورزرندی گفت: این کارت در تمامی مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند: اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی‌ها قابل استفاده است.
صدور کارت شهروندی با تخفیف 50 درصدی در ماه رمضان
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک شهر از صدور کارت شهروندی با تخفیف 50 درصدی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکترحسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی و جلب نظر هموطنان در ارائه خدمات متنوع بانکی،کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف ویژه در ماه مبارک رمضان به شهروندان ارایه می شود.

وی با اشاره به این‌که کارت شهروندی محصولی متفاوت از بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند، به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه شهروندان است،افزود: با در دست داشتن این کارت، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت بالا تمامی پرداخت‌های خرد و کلان خود را انجام دهند.

پورزرندی تصریح کرد: این کارت در تمامی مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند: اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی‌ها قابل استفاده است.

وی با تاکید بر این‌که کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اهمیت نقش کارت‌های شهروندی در زندگی روزمره شهروندان گفت‌: توسعه کارت‌ شهروندی یکی از برنامه‌های مهم این بانک در راستای مدیریت پول خرد است‌.
برچسب ها: بانک شهر ، ماه رمضان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: