کد خبر: ۲۳۳۲۲۲
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
0
 پول‌نیوز - 'مراد جدگال' بازیکن تیم کریکت کنارک براثر برق گرفتگی در رقابت های جام رمضان در چابهار جان خود را از دست داد.

عمر بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان گفت:که این بازیکن یکشنبه شب در حاشیه رقابت های جام رمضان چابهار با دست زدن به میله آهنی کنار زمین دچار برق گرفتگی شد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی نبود زمین استاندارد برای شهرستان چابهار را علت به وجود آمدن این مشکلات عنوان کرد و گفت: بازیکنان مجبورند با هزینه های شخصی در چند نقطه زمین میله آهنی، سیم و لامپ برای روشنایی نصب کنند و تمرینات و رقابت های ورزشی را انجام دهند.

وی ادامه داد: ورزشکاران چابهاری استعدادهای فراوانی در ورزش های مختلف به ویژه رشته کریکت دارند بطوریکه این شهرستان قطب کریکت کشور محسوب می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار احداث ورزشگاه مجهز با استانداردهای روز دنیا را خواستار شد و گفت: امکانات ورزشی در شهرستان چابهار کم است و به نوعی شهرستان سیستان و بلوچستان محروم ترین از لحاظ امکانات ورزشی در کشور است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کریکت ، برق گرفتگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: