April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۴۰۳۸
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
0
پول‌نیوز - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش دوساعته ساعت پایان طرح زوج و فرد در تهران خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار در این باره گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تصمیم بر آن شد تا در این ماه موقتا ساعت اتمام طرح زوج و فرد با دو ساعت کاهش همزمان با طرح ترافیک به پایان برسد.

وی با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در همین راستا تصمیم بر آن شد تا ساعت طرح زوج و فرد به حالت قبل بازگشته و دو ساعت نسبت به زمان اتمامش در ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کند.

مهماندار تاکید کرد: بنابراین از  امروز چهارشنبه هفت تیر طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا ساعت 19 اجرا می‌شود و در ساعت اجرای طرح ترافیک نیز تغییری ایجاد نشده و همچون گذشته از 6:30 تا ١٧ ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهنمایی  و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد همچون گذشته از ساعت6:30 آغاز و هر دو در ساعت ١٣ به پایان خواهد رسید.

وی همچنین تاکید کرد که تغییری در محدوده طرح های ترافیک و زوج و فرد ایجاد نشده است.

مهماندار از رانندگان خواست ساعت آغاز و پایان طرح های ترافیکی در تهران را بخاطر داشته و از ورود غیرمجاز به این محدوده در ساعات مذکور خودداری کنند چرا که به وسیله دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک جریمه خواهند شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: طرح زوج و فرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: