کد خبر: ۲۳۴۸۶۱
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
0
کمپانی سامسونگ اخیرا از چهار زیربرند جدید سنسورهای دوربین ایزوسل رونمایی کرده که این زیربرند ها عبارتند از؛ ایزوسل برایت، ایزوسل دوآل، ایزوسل فست و ایزوسل اسلیم.
پول‌نیوز - دوربین های دوگانه ایزوسل قادر به اندازه گیری عمق تصویر هستند.

کمپانی سامسونگ اخیرا از چهار زیربرند جدید سنسورهای دوربین ایزوسل رونمایی کرده که این زیربرند ها عبارتند از؛ ایزوسل برایت، ایزوسل دوآل، ایزوسل فست و ایزوسل اسلیم. پیش بینی میشود این شرکت دوربین دوگانه را در گلکسی نوت 8 معرفی کند. سامسونگ چند ویژگی از سنسور دوربین ایزوسل دوگانه را در نمایشگاه MWC شانگهای ارایه کرد. حالا تعدادی از قابلیت های جدید این دوربین ها در اسناد رسمی شرکت سامسونگ اضافه شده است.

اندازه‌گیری عمق تصویر با دوربین دوگانه

یک سند برای نشان دادن تکنولوژی آینده سامسونگ و برنامه هایی برای سرمایه گذاران و سهامداران تشکیل شده که در آن به سنجش عمق، بزرگ نمایی و بهبود تصاویر در شرایط نور کم اشاره می کند. گفته می شود که  سنسورهای ایزوسل قادر به استفاده از این ویژگی ها هستند و ممکن است برخی از این ویژگی ها را در گوشی گلکسی نوت 8 ببینیم. سنسور تشخیص عمق حالتی محو در پس زمینه ی عکس را در تصاویر به ما ارایه می دهد. شایعات می گوید، گلکسی نوت 8 دارای یک دوربین دوگانه ی 12 و13 مگاپیکسلی است که قابلیت بزرگ نمایی 3 برابری را به ما می دهد.

کمپانی سامسونگ از هر دو سنسور دوربین شرکت سونی و ایزوسل در گوشی های رده بالای خود استفاده می کند، اما باید دید آیا سامسونگ فقط در گلکسی نوت 8 از سنسور های دوگانه ایزوسل خود استفاده خواهد کرد. انتظار می رود گوشی گلکسی نوت 8 در ماه آگوست رونمایی و در سپتامبر پیش از آیفون 7 اس و آیفون 8 عرضه شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: